Inschrijven HARTEMÈRT 2025

AANMELDEN VOOR HARTEMÈRT 2025 vanaf mei 2025

Thema jaarmarkt Hartemèrt is een initiatief van Schijndelse ondernemers en verenigingen. Indien er ruimte beschikbaar is kunnen ook niet Schijndelse ondernemers deelnemen aan de Hartemèrt.

 Nadat de inschrijvingstermijn voor de Schijndelse ondernemers is verstreken kunnen wij bepalen welke niet lokale ondernemers een plaats beschikbaar krijgen op de Hartemèrt. Voor ondernemers van buiten Schijndel geldt dat deze niet concurrerend met de lokale deelnemers mogen zijn.

Indien u afgelopen jaar niet op de Hartemèrt heeft gestaan en u zou daar graag voor in aanmerking willen komen, dan kunt u het aanvraagformulier invullen.  U ontvangt van ons een bericht of uw aanvraag gehonoreerd wordt. 

Diegene die al eerder hebben deelgenomen krijgen automatisch een uitnodiging toegestuurd om zich aan te melden. 

 

Klik hier om in te schrijven

 

DE AANMELDINGSPROCEDURE (vanaf 1 mei 2025)

INDIEN U AL EERDER  HEEFT DEELGENOMEN AAN DE HARTEMERT:

  1. Klik op de zwarte knop.
  2. Lees de spelregels en geef akkoord. 
  3. Beantwoord de vraag of u al eerder hebt deelgenomen, met "Ja". Daarna komt het invulformulier in beeld.
  4. U Kunt zich nu  aanmelden met uw e-mailadres.
  5. Controleer uw gegevens en vul de ontbrekende gegevens in.
  6. Na verzenden van uw aanmelding kunt direct per I-Deail betalen  (Indien dit niet lukt of mogelijk is, neem dan contact met ons) 
  7. Na betaling ontvangt U per E-mail de factuur en de bevestiging van uw inschrijving.
  8. Nadat wij uw betaling hebben ontvangen, bent u ingeschreven. ( Ongeveer een week voor de Hartemèrt ontvangt per emaill uw plaatsnummer met een plattegrond. )

(Als uw e-mailadres niet wordt herkend, dan moet u zich opnieuw aanmelden. Deze inschrijving wordt dan door ons eerst geverifieerd. Na goedkeuring ontvangt u van ons bericht per e-mail een bevestiging en factuur met een betaallink)

 

INDIEN U VOOR DE EERSTE KEER AAN DE HARTEMERT WILT DEELNEMEN:

  1. klik op de zwarte knop.
  2. Lees de spelregels en geef akkoord. 
  3. Beantwoord de vraag of u al eerder hebt deelgenoemn  met  "Nee"  Daarna komt het invulformulier in beeld.
  4. Vul uw gegevens in en het aantal kramen en/of ruimten die wilt reserveren.
  5. Verzend uw aanmelding.
  6. Uw aanmelding wordt door ons beoordeeld, en of er plaats voor u is. U ontvangt uiterlijk rond 31 juli per e-mail bericht of uw aanmelding wordt gehonoreerd of niet.  ( Aan het insturen van het aanvraagformulier kunnen geen rechten worden ontleend..)
  7. Indien uw aanvraag gehonoreerd wordt ontvangt U een factuur met betaallink om te betalen via I-Deal
  8. Betaal direct per I-Deal. ( Indien dit niet lukt of mogelijk is, neem dan contact met ons)
  9. Na ontvangst van uw betaling bent u definitief ingeschreven. ( Ongeveer een week voor de Hartemèrt ontvangt per Email uw plaatsnummer met een plattegrond.)

LET OP! De toegestuurde betaallink is slechts 8 dagen geldig, daarna wordt uw inschrijving geannuleerd.

ONDERSTEUNENDE INSTELLINGEN EN BEDRIJVEN

Onderstaande bedrijven en instellingen maken de Hartemèrt 2023 mogelijk.
  • Logo Citymanagement Schijndel
  • Logo PLUS EIJKEMANS SCHIJNDEL
  • Logo Winkelgroep Zuid